الاثنين، 1 نوفمبر 2010

تعريف ورغى

انا الدكتورة بيرى .. اعرفكم بنفسى  ....

 صيدلانية ...... اممممم  وطبعا انا بشتغل  ....  وعندى صيدلية صغيرة ..  زى اى صيدلية ممكن تشوفوها فى الشارع وانتو ماشين فى طريقكم عادى .... من غير متاخدو بالكو منها ....

جوة الصيدلية  .... دى فيه عالم تانى من الاحداث  ....

يمكن عمركم مافكرتم انكم  تعرفو ايه اللى بيحصل جوة الصيدلية ...

ياترى فيه مشاكل ؟؟؟؟؟

 فيه خناقات ؟؟؟

فيه ناس  ؟؟؟

طبعا  فيه احداث كثير جدا  .......

كلها حلوة ..... او كلها وحشة  ؟؟؟؟؟؟

 انا هقولكم  .....

افضلو معاى فى الصيدلية  .. وانا هعرفكم على كل الاحداث  اللى ممكن متتخيلوهاش بتحصل ..... فى الصيدلية

زباين وماادراك مالزباين ....
 زباين مدينة نصر .. وماادراك مازباين مدينة نصر  .....

 عمال  ومندوبين وشركات ..... وحسابات ....
وطلبيات ..... وصيادلة  ..... وعمال ..... وعمال وعمال ....


طبعا الصيدلية اللى انا قاعدة فيها مختلفة  عن الصيدلية اللى قاعدة فيها الدكتورة علا عبد الصبور فى مسلسل عاوزة اتجوز .... لكن ..... صيدليتى ليها العجب ؟؟؟؟...

تعالو معايا   يوم بيوم  نعرف ايه الى بيدور فى الصيدلية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق