الثلاثاء، 23 نوفمبر 2010

منتى بتكسبى فلوس قد كدا ؟؟؟

هههههههههه
لا يهيالى سوق خضار واحنا واقفين بنبيع  اتنين كيلو طماطم  .... وعلى ايه نجيب سيرة الطماطم  ماهى بقت مجنونة   .....
 فصال فى الصيدلية ......
 احنا المصرييين مبقاش  حد مايفاصلش  حتى فى سعر الدوا اللى الحكومة محددة تسعيرته .... ومديانى حق فى الربح .. والربح حلال
بس الزباين لهم راىى  تانى

الزبون يدخل يقولى ... عاوز الدوا الفلانى ؟؟

اتفضل ؟؟

عاوز خصم 15 فى المية

 يانهار .. يانهار ؟؟؟
 ايه  هتديهولى ولا اروح اى صيدلية تانية .. فيه مليون صيدلية غيرك .... تدينى الدوا وبياى خصم اطلبه

... بس انا قلت انفعكم .. علشان انا بحب الصيدلية ... هااااا هتعملو الخصم ولا لا ...

.. اممم لا الحقيقة 15 فى المية كثييير قوى قوى ... مش هينفع

يعنى انتى عاوزة تددينى كام ؟؟؟؟

.. اديم تلاتة فى المية وتبقى بخسارة لان الدوا مستورد   وخصمه قليل اصلا

-- بطلى الكلام ده .. انتو بتكسبو بالهبل  .؟..... لا انا هاخد 10 فى المية

__ لا مش هينفع
 طب  ادينى ستى فى المية

- ماشى امرى لله

_ اتفضل الدوا  ..

- اتفضلى الفلوس  .. بس معليش الفلوس ناقصة 10 جنيه ..... ممعيييش
- معقول كدا .. حضرتك كدا واخد الدوا ... ب16 فى المية وهو خصمة 12 بس ...
يعنى بخسارة ..

-طب وايه يعنى .... هو انتى لازم تكسبى منى ... منتى ... بتكسبى فلوس قد كدا   ايه يعنى متكسبيش المرة دى

-   اعوذ بالله ... .. بس على العموم انا اتفقت معاك على خمسة فى المية ... والناقص ده يبقى لى

- لااااااااااااااااا يبقى لكى ليه .... انتى هتفرق معاكى يعنى العشرة جنيه  .. مش هتفرق معاكى خالص ....
اتقى الله بقى  فى واحد زىىىىىى

-  سبحان الله .. مين اللى يتقى الله 
.. اقولك ... انا معنتش  هتعامل معاكم تانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق