الثلاثاء، 23 نوفمبر 2010

العيد جانا العيد


 العمال والمساعدين
كبير العمال
محمد تامر
مصطفى الصغير
ابراهيم ااسماعيل
مصطفى الكبير

الصيدلية شغاله 24 ساعة

وهبدىء يوم فى اليوميات مع اخر ايام شهر رمضان المبارك

محمد تامر ايه اخبار العيد
د عبير \ عاوز ايه يامحمد
محمد \ عاوز اول يوم وتانى يوم
د\عبير اتفق مع اصحابك فى لصيدلية وهاتولى جدول اتنين يعدوا واتنين يسافرو اجازة
محمد - حاضر يادكتور
ذهبت للبيت

ترررررررررررن ترررررن

ابراهيم الو
ايوا يابراهيم
انا الى عاوز اجازة يادتورة اول يوم وتانى يوم انا اتفقت مع امى وفاتحة ابن خالى وماقدرش ماروحاش وبعدين اصل امى مسافرة معاةى و ----
وقاطعته _ ابراهيم اتفق مع اصحابك المهم يفضلو اتنين فى العيد وماحدش يتصل بى تانى فى الموضوع دا والا هلغى الاجازات فى العيد
ابراهيم -حاضر يادكتور
وبعد ساعة ____
ترررررررررررررررررن تررررررررررررررررن

دعلاء كل سنة وانتى طيبة يادكتور
دعبير وانت طيب يادكتور
دعلاء ايه نظام العيد
دعبير اول يوم اجازة انا الى نازلة ومن تانى يوم العيد الستاف كله نازل الشغل عادى
د علاء لا طبعا انا مش هقدر انزل تانى يوم اصل ف رح ابن بنت خالة ام صاحبى وانا مش هقدر ماروحش
وطبعا رديت بنرفزة جامدة انت عاونى انزل اول يوم وتانى يوم على العموم ان كان دا يرضيك اعمل الى انت عاوزه
وطبعا الدكتور علاء خد اجازة اول وتانى يوم العيد وانا قعدت فى الصيدلية ولما رجع بيقولى انتى زعلانة منى ليع حضرتك قولتى لى اعمل الى انت عاوزه وانا عملت زى ماقولتى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق