السبت، 18 ديسمبر 2010

موقف خنىء جدا

يوميات "موقف خنىء جدا"

يوم الثلاتاء صباح داخلى صدلية

الزبون "لو سمحتى يادكتورة انا عاوز حاجة للزور"

الدكتوة "حاجة للزور مص ولا مضاد حيوى "

الزبون "لا مضاد"

الدكتورة "الدوا دا مختص بالام الزور وبابتاخذه حضرتك كل 12 ساعة
واعطته septrin ds

الزبون "حاضر يادكتورة "


تانى لقطة "داخلى بردوا صباح يوم السبت

ترررررررررررن
الزبون "الو
ايوا
"لو سمحتى اخذت دوا من يومين وعاوز ارجعه
"حاضر " هبعثلك المساعد ياخذه
وذهب محمد تامر

ترررررررررررن
ايوا يادكتور بيتكلم من الموبيل بتاعه
ايوا يامحمد
الزبون واخذ 6حبات من الشريط "ملحوظة الشريط فيه 10حباتارجعه ازاى
الدكتورة "لا طبعا ماتاخذوش
محمد للزبون "حضرتك استخدمت الدوا ماينقعش يرجع كدا "
الزبون "يعنى ايه ماينفعش يرجعانا واخده علشان الزور وماعملش نتيجة معاى وزورى لسه بيوجعنى
يبقى لازم ارجعه وتدينى بداله حاجة تانية بثمنه"باعتبار ان احنا محل جزم"
محمد "اسف مش هينفع
الزبون قائلا وهو بيزعق " انا مش هتعامل معاكو ابدا انتو بتتامرو على ايه فى الف صيدلية ممكن اتعامل معها
وانا مش هطلبكو تانى
وطررررررررررررررررررراخ رزع الباب فى وش محمد


داخلى صيدلية
محمد لزميله
" انا كنت هضربه والله هضربه اعمل ايه اروح اضربه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق